U monitoraghju di a qualità di l'acqua hè unu di i principali compiti in u monitoraghju ambientale. Riflette in modu precisu, puntuale è cumpletu u statu attuale è e tendenze di a qualità di l'acqua, furnendu una basa scientifica per a gestione di l'ambiente acquaticu, u cuntrollu di e fonti d'inquinamentu, a pianificazione ambientale è assai di più. Ghjoca un rolu cruciale in a prutezzione di l'ambiente acquaticu, u cuntrollu di l'inquinamentu di l'acqua è u mantenimentu di a salute di l'acqua.
Shanghai Chunye Instrument Technology Co., Ltd.aderisce à a filusufia di serviziu di "impegnata à trasfurmà i vantaghji di l'ambiente ecologicu in vantaghji eco-ecunomichi". U so scopu cummerciale si concentra principalmente nantu à a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione, a vendita è u serviziu di strumenti di cuntrollu di prucessi industriali, monitori automatichi di a qualità di l'acqua in linea, sistemi di monitoraghju in linea di COV (cumposti organici volatili) è sistemi d'allarme di monitoraghju in linea TVOC, terminali di acquisizione, trasmissione è cuntrollu di dati IoT, sistemi di monitoraghju continuu di gas di combustione CEMS, monitori in linea di polvere è rumore, monitoraghju di l'aria è una seria di prudutti cunnessi.
Recentemente, sò ghjunte bone nutizie da un prughjettu di migliurazione di l'equipaggiu di monitoraghju di a qualità di l'acqua in un impianto di trattamentu di l'acque residue in Xinjiang. U sistema di monitoraghju cumpletu, custituitu da u monitor automaticu in linea di a qualità di l'acqua T9000 CODcr di Shanghai ChunYe Instrument Technology Co., Ltd., u monitor automaticu in linea di a qualità di l'acqua cù azotu ammoniacale T9001, u monitor automaticu in linea di a qualità di l'acqua cù azotu tutale T9003, u monitor automaticu in linea di a qualità di l'acqua BOD T9008 è u misuratore di pH in linea T4050, hè statu installatu cù successu, messu in serviziu è ufficialmente messu in funzione.
L'equipaggiu installatu hè dotatu di un modulu di campionamentu à 12 canali, chì permette u monitoraghju cuntinuu di parechji lotti di campioni d'acqua, in cunfurmità cumpleta cù i requisiti di HJ 915.2—2024.Specifiche tecniche per l'installazione è l'accettazione di stazioni automatiche di monitoraghju di a qualità di l'acqua superficialeFrà elli, i monitori di a serie T9000 aduttanu metudi di prova certificati naziunalmente (i mudelli T9000 è T9008 utilizanu u metudu spettrofotometricu di l'ossidazione di u dicromatu di potassiu, u mudellu T9001 usa u metudu spettrofotometricu di l'acidu salicilicu, è u mudellu T9003 usa u metudu spettrofotometricu di l'ossidazione-resorcinolu di u persulfatu di potassiu). Puderanu catturà accuratamente i dati di l'indicatori chjave cum'è CODcr, azotu ammoniacale, azotu tutale è BOD, cù intervalli di misurazione chì coprenu 0-10.000 mg/L (CODcr), 0-300 mg/L (azotu ammoniacale), 0-500 mg/L (azotu tutale) è 0-6.000 mg/L (BOD). L'errore d'indicazione hè ≤±5% (usendu una soluzione standard di gamma 80%), assicurendu dati precisi è affidabili. U pH-metru in linea T4050 hà una gamma di misurazione da -2,00 à 16,00 pH, cù un errore basicu di ±0,01 pH, chì permette u monitoraghju in tempu reale di l'acidità è l'alcalinità di l'acqua, furmendu una rete cumpleta di monitoraghju di a qualità di l'acqua.
Durante a fase d'installazione, a squadra tecnica hà seguitu strettamente i requisiti di u manuale d'usu di l'equipaggiu. Per affruntà l'ambiente cumplessu di campionamentu d'acqua di l'impianto di trattamentu di l'acque reflue, anu realizatu un debugging persunalizatu nantu à u modulu di pretrattamentu di l'equipaggiu, aghjunghjendu dispositivi di filtrazione è una camera di campionamentu à temperatura costante, evitendu efficacemente l'interferenze da solidi altamente suspesi in i campioni d'acqua nantu à a precisione di u monitoraghju. A custruzzione di a sala di a sottostazione di monitoraghju hè stata conforme à i standard, cù una superficia superiore à 15 m², una distanza inferiore à 50 m da u puntu di campionamentu, una temperatura interna costante mantenuta trà 5-28 °C, alimentazione stabile è una messa à terra adatta. Intantu, l'equipaggiu hè statu integratu perfettamente cù u sistema di cuntrollu PLC esistente di l'impianto, supportendu u protocolu di cumunicazione standard Modbus RTU è u protocolu HJ212-2017. I dati ponu esse sincronizati direttamente cù u schermu di a sala di cuntrollu centrale via interfacce RS232/RS485, ottenendu l'automatizazione cumpleta di u prucessu di "campionamentu-analisi-avvertimentu-registrazione". L'equipaggiu hà ancu una funzionalità di almacenamentu di dati di 5 anni, chì permette di tracciare è dumandà i dati di monitoraghju storichi.
Dopu chì l'attrezzatura hè stata messa inU persunale di a stazione di trattamentu di l'acque residue hà dichjaratu: "Prima, u campionamentu è l'analisi manuale pigliavanu più di 2 ore. Avà, a serie T9000 cumpleta automaticamente un monitoraghju di i parametri cumpleti ogni 2 ore, cù l'errore di dati cuntrullatu in ± 5%, intervalli di manutenzione superiori à 1 mese, è ogni manutenzione chì richiede solu 5 minuti. Questu ùn solu riduce a pressione operativa, ma ci permette ancu di adattà i prucessi di trattamentu più rapidamente". Questa aghjurnazione ùn solu aiuta a stazione à risponde à i requisiti di Grade A di GB 18918-2002.Standard di Scaricu di Inquinanti per Impianti di Trattamentu di l'Acque Reflue Municipalima furnisce ancu un supportu di dati affidabile à longu andà per a gestione dinamica è u cuntrollu di a qualità di l'ambiente acquaticu in a regione di Xinjiang attraversu e so funzioni integrate di autocontrollu è prutezzione (i dati ùn si perdenu micca dopu anomalie o interruzioni di corrente, è u funziunamentu riprende automaticamente dopu u ristabilimentu di a corrente) è funzioni di manutenzione cù un clic (drenaggiu automaticu di i vechji reagenti, pulizia di e tubazioni è verificazione di a calibrazione).
Data di publicazione: 26 dicembre 2025



