Chunye Technology, chì hà cercatu constantemente l'eccellenza in i campi di a prutezzione ambientale è di l'acquacoltura, hà vistu una tappa impurtante di sviluppu in u 2025 - participendu simultaneamente à a Mostra Internaziunale di l'Attrezzatura per a Prutezzione Ambientale è u Trattamentu di l'Acqua in Mosca, Russia è à a Mostra Internaziunale di l'Acquacoltura di Guangzhou 2025. Queste duie mostre ùn servenu micca solu cum'è grandi piattaforme per i scambii industriali, ma furniscenu ancu à Chunye Technology una eccellente opportunità per mustrà e so capacità è allargà u so mercatu.
A Mostra Internaziunale di l'Attrezzatura per a Prutezzione Ambientale è u Trattamentu di l'Acqua di Mosca, Russia, cum'è un avvenimentu industriale à grande scala è influente in l'Europa di l'Est, hè una finestra impurtante per l'imprese mundiali di prutezzione ambientale per mette in mostra e so tecnulugie è prudutti d'avanguardia. A mostra di quest'annu s'hè tenuta grandiosamente à u Centru Internaziunale di Esposizioni Klokhus di Mosca da u 9 à l'11 di settembre, attraendu 417 espositori da tuttu u mondu, cù una superficia di esposizione di 30.000 metri quadrati. Hà cupertu tecnulugie è attrezzature avanzate in tutta a catena industriale di trattamentu di e risorse idriche.
À u stand di Chunye Technology, i visitori ghjunghjìanu in un flussu cuntinuu. I diversi dispusitivi di monitoraghju di a qualità di l'acqua chì avemu mustratu attentamente, cum'è i misuratori di pH d'alta precisione è i sensori d'ossigenu dissoltu, anu attiratu parechji prufessiunali à piantà si è dà un'ochjata. Un rappresentante lucale di l'impresa di prutezzione ambientale da a Russia hà mostratu un grande interessu per u nostru strumentu di monitoraghju in linea per l'ioni di metalli pesanti. Hà dumandatu in dettagliu a precisione di rilevazione, a stabilità è i metudi di trasmissione di dati di l'equipaggiu. U nostru persunale hà furnitu risposte prufessiunali è dettagliate à ogni quistione è hà dimustratu u prucessu di funziunamentu di l'equipaggiu in situ. Attraversu l'operazione vera è propria, questu rappresentante hà elogiatu a cunvenienza è l'efficienza di l'equipaggiu, è hà espressu a so intenzione di negozià è cooperà ulteriormente in situ.
Data di publicazione: 16 di settembre di u 2025






