Chunye Technology augura à a 21a Esposizione Internaziunale di a Cina una cunclusione riescita!

Da u 13 à u 15 d'aostu, a 21a Fiera Ambientale Cinese di trè ghjorni s'hè conclusa cù successu in u Novu Centru Internaziunale d'Esposizioni di Shanghai. Un grande spaziu espositivu di 150.000 metri quadrati cù 20.000 passi à ghjornu, 24 paesi è regioni, 1.851 cumpagnie di prutezzione ambientale ben cunnisciute anu participatu, è 73.176 publici prufessiunali anu presentatu cumpletamente tutta a catena industriale di l'acqua, di i rifiuti solidi, di l'aria, di u terrenu è di u cuntrollu di l'inquinamentu acusticu. Riunisce a forza cumuna di l'industria di a prutezzione ambientale, è injecta nova vitalità è impulsu per accelerà a ripresa di l'industria ambientale mundiale.

Affettatu da l'epidemia, u 2020 serà un annu assai difficiule per l'industria di a guvernanza ambientale.

L'industria ambientale si riprende pianu pianu da l'impattu di u deleveraging finanziariu di l'ultimi anni, è hà scontru incertezze causate da l'epidemia annantu à l'ambiente. Parechje cumpagnie ambientali sò sottumesse à una pressione senza precedenti.

Cum'è a prima grande mostra mundiale di l'industria di a prutezzione ambientale dopu l'epidemia, sta Expo hà riunitu 1.851 imprese statali, imprese straniere è imprese private cù diverse risorse è vantaghji tecnologichi per mette in mostra novi prudutti, nuove tecnulugie, novi materiali è nuove strategie. A catena à monte è à valle pò accelerà a cumunicazione trà l'imprese è ottene una cuuperazione win-win in l'industria, chì hà iniettatu nova vitalità è impulsu in l'industria è l'imprese di a prutezzione ambientale in u periodu straordinariu.

L'entusiasmu per a mostra chì hè calda cum'è u sole, è a più alta prufessionalità di u publicu, anu fattu chì più publicu si fermassi è stà in u stand. U stand corporativu era assai pupulare.

Mantenemu cuncetti cummerciali centrati nantu à u cliente è aduttemu disinni integrati chì sò più in linea cù i bisogni di i mercati naziunali è stranieri per assicurà una qualità stabile di u produttu è standard tecnichi avanzati.

Ci cuncentramu assai nantu à u campu prufessiunale di u monitoraghju di e fonti d'inquinamentu in linea è di u cuntrollu di i prucessi industriali.

A mostra hè stata guidata personalmente da u sgiò Li Lin, direttore generale di Chunye Technology, è hà participatu attivamente à a comprensione di e dinamiche finali di l'industria, amparà è cumunicà cù l'agenti è l'elite di l'industria di tuttu u paese, è discute e tendenze future di sviluppu di l'industria.

Chunye Technology cuntinueghja à purtà una sperienza prufessiunale di prudutti à i clienti novi è vechji è aspetta cun impazienza di scuntrà, cumunicà è amparà cù più prufessiunali à a prossima mostra.


Data di publicazione: 15 d'aprile 2019