Da u 21 à u 23 d'aprile, a 26a Esposizione Internaziunale di Prutezzione Ambientale di a Cina (CIEPEC) s'hè cunclusa cù successu à u Novu Centru Internaziunale di Esposizioni di Shanghai. Cum'è una di l'imprese participante, Shanghai Chunye Technology Co., Ltd. hà ottenutu risultati rimarchevuli in questu grande avvenimentu annuale per l'industria di a prutezzione ambientale. L'esposizione hà attrattu 2.279 espositori da 22 paesi è regioni, chì coprenu quasi 200.000 metri quadrati di spaziu espositivu, riaffermendu u so statutu di piattaforma emblematica di l'Asia per l'innuvazione ambientale.

Sottu u tema "Focus on Segments, Continuous Evolution", l'esposizione di quest'annu s'hè allinata strettamente cù u pulsu di l'industria. In mezu à l'accelerazione di a cunsulidazione di u mercatu è l'intensificazione di a cumpetizione, l'eventu hà messu in risaltu opportunità emergenti in settori di nicchia cum'è e rete di drenaggiu è di furnimentu d'acqua urbana, e tecnulugie à scaricu zero di l'acque reflue industriali, u trattamentu di i COV è l'innuvazioni in i materiali di membrana. Campi emergenti cum'è u riciclaggio di batterie ritirate, l'utilizazione rinnuvevule di cumpunenti fotovoltaici è eolici, è u sviluppu di l'energia da biomassa anu ancu suscitatu attenzione.tracciendu nuove direzioni per u futuru di l'industria.


À l'esposizione, Shanghai Chunye Technology hà presentatu i so analizzatori automatichi in linea di a qualità di l'acqua sviluppati da ella stessa, strumenti di cuntrollu di prucessi industriali, sensori di qualità di l'acqua è suluzioni tecniche d'avanguardia. E so scoperte in e tecnulugie di trattamentu di l'acque residue anu attiratu folle di prufessiunali di l'industria è visitatori, cù a so abilità innovativa chì risuona accantu à altre ecotecnologie avanzate in mostra, mappendu cullettivamente una visione per una trasfurmazione industriale sustenibile.
U stand di a cumpagnia si hè distintu cù un stile meticulosamente cuncipitu, pulitu è sofisticatu chì hà messu in risaltu a so identità di marca. Attraversu dimustrazioni di prudutti, display multimediali è presentazioni guidate da esperti, Chunye Technology hà messu in risaltu in modu cumpletu i so successi tecnologichi è i casi di prughjettu. U stand hà attrattu un flussu costante di clienti naziunali è internaziunali, cumprese imprese d'ingegneria ambientale, autorità municipali, cumpratori stranieri è potenziali partenarii.


Discussioni approfondite cù questi stakeholder anu furnitu preziose informazioni nantu à e richieste di u mercatu è e sfide di l'industria, guidendu l'ottimisazione futura di i prudutti è l'espansione cummerciale. L'interazzione cù i pari hà ancu favuritu a spartera di cunniscenze è l'opportunità di cullaburazione, ponendu e basi per partenariati industriali più ampi.
In particulare, Chunye Technology hà ottenutu accordi preliminari di cuuperazione cù parechje imprese in R&S tecnologica, distribuzione di prudutti è sviluppu di prughjetti cumuni, injectendu un novu impulsu à a so traiettoria di crescita.
A cunclusione di a 26a CIEPEC ùn marca micca una fine, ma un novu principiu per Shanghai Chunye Technology. L'esposizione hà rinforzatu l'impegnu di a cumpagnia per una strategia di sviluppu basata nantu à l'innuvazione. Andendu avanti, Chunye Technology intensificherà l'investimenti in R&S, si rivolgerà à mercati di nicchia è svilupperà prudutti è suluzioni ad alta efficienza, risparmiu energeticu è rispettosi di l'ambiente per furnisce un valore superiore à i clienti.

L'impresa prevede di accelerà u mercatu mundialeespansione, approfonde e cullaburazioni in tutta a catena industriale è sfruttà e sinergie per ottene un successu mutuale. Mantenendu a so missione di "trasfurmà i vantaghji ecologichi in punti di forza eco-economichi", Chunye Technology hà cum'è scopu di collaborà cù partenarii mundiali per prumove l'innuvazione ambientale, stimulendu una crescita di alta qualità per u futuru sustenibile di u pianeta.
Unisciti à noi à l'Esposizione Internaziunale di Prutezzione Ambientale di Turchia 2025, da u 15 à u 17 di maghju 2025, per u prossimu capitulu di l'ecoinnovazione!

Data di publicazione: 25 d'aprile di u 2025